برنامه ریزی شهری
استراتژی های بازاریابی مقاصد گردشگری شهری پست مدرن مبتنی بر سناریوهای احتمالی (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز)

رحیم حیدری چیانه؛ شهریور روستایی؛ محمدعلی سالکی ملکی

دوره 1، شماره 2 ، آبان 1401، ، صفحه 69-93

https://doi.org/10.22034/jprd.2022.15449

چکیده
  به منظور تنوّع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی و درآمدهای ارزی و همچنین ایجاد فرصـتهـای جدیـد شـغلی در کشور، توسعه صنعت گردشگری از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ چرا که ایران از نظر جاذبه های گردشگری جزء ده کشور اول جهان قرار دارد و از پتانسیل بسیار زیادی برای جهانگردی و گردشگری بین المللی برخوردار است. یکی از مهمترین اقدامات مورد لزوم جهت ...  بیشتر